Amin NEWS

Take care of Freedom and Truth will take care of itself

Amin NEWS

Take care of Freedom and Truth will take care of itself

درود بر شما همیشه یاران این وبلاگ

تصمیم دارم یک قطعه شعر از حضرت مولانا تقدیمتون کنم

یادمه اولین باری که این شعرو خوندم حسابی رفتم تو فکرو یه کم  گریه کردم ....

خلاصه این شعر برای من کلی حرف داشت...امیدوارم خوشتون بیاد

آن یکی الله میگفتی شبی                       تا که شیرین می شد از ذکرش لبی

           گفت شیطان آخر ای بسیار گو                         این همه الله را لبیک کو

می نیاید یک جواب از پیش تخت               چند الله میزنی با روی سخت

او شکسته دل  شد و بنهاد سر               دید او در خواب خضر را در خضر

گفت هین از ذکر چون وامانده ای              چون پشیمانی از آنکش خوانده ای

گفت لبیُکم نمی آید جواب                       زان همی ترسم که باشم ردَُ باب

گفت آن الله تولبیُک ماست                        وان نیاز و درد و سوزت پیک ماست

حیله ها و چاره جویی های تو                    جذب ما بود وگشاد این پای تو

ترس و عشق تو کمند لطف ماست                زیر هر یا رب تو لبیُک ماست

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ب.ظ http://saz.blogsky.com

سلام دوست من
اگه دوست داری با روزی 12 دقیقه کار کردن ماهی 150 هزار تومن به بالا در آمد داشته باشی به وبلاگ من سر بزن دیدنش ضرر نداره کسانی که به وبلاگ من سر زدن تقریبا همه راضی بودند (( حدود12000 نفر)) و شروع به کار کردن شما هم که وبلاگ رو هر روز بروز میکنی میتونی در همون چند دقیقه که داری وبلاگ رو بروز میکنی از اینترنتی که مصرف میکنی پول در بیاری دیدنش که ضرر نداره سر بزن اگه راضی کننده بود شروع به کار کن.

بهنوش دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.1eltemas1.blogfa.com

سلام امین جان..
من بهنوش هستم از وبلاگ التماس
از طریق دوست خوبم امیر حسین از وبلاگ لاو سیتی با شما آشنا شدم
شما رو لینک کردم
شما هم منو لینک کن
چون وبلاگت قشنگه لینکت کردم
التماس دعا
منتظرتم تو وبلاگم
یا حق

بهنوش شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.1eltemas1.blogfa.com

خیلی شعرای مولانل قشنگبود...طبع شعرت همخوبه ها...آفرین...

بهنوش چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.1eltemas1.blogfa.com

اخییییییییییییی
نازی.........
چه باحال بود........
ببینم من اون وبلاگتوخیلی وقته لینک کردم...رچا منو لینک نکردی هنو ؟؟؟؟؟؟؟
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد