Amin NEWS

Take care of Freedom and Truth will take care of itself

Amin NEWS

Take care of Freedom and Truth will take care of itself

خارجی

چهار انفجار قوی لندن را لرزاند
 
پلیس انگلیس حالت فوق العاده اعلام کرد

منابع خبری از وقوع دستکم یک انفجار در اتوبوسی در پایتخت انگلیس و نیز وقوع سه انفجار متوالی در سه ایستگاه قطار زیر زمینی در مترو لندن خبر دادند .

به گزارش خبرگزاری مهر، با گذشت دوهفته ازهفت انفجاردرمتروها و اتوبوس شهری لندن که بیش از50 کشته و صدها زخمی برجای گذاشت امروزهم لندن شاهد انفجارهای متعددی بود.

خبرنگارشبکه العربیه از لندن گزارش می دهد که حداقل سه انفجار در ایستگاه های اوفل ، ووارن استریت و منطقه ای در شرق لندن رخ داده است.

همزمان با آن شبکه خبری الجزیره  درحالی که گوشه هایی از انفجارهای لندن را پخش می کرد ، خبر داد: پس ازاعلام اولین انفجار، نیروهای ویژه انگلیس خود را به محل حادثه رسانده و سه ایستگاه قطار درجنوب ، غرب و مرکز پایتخت را تخلیه کردند.

این منبع به نقل ازشاهدان عینی اعلام کرد : ستونی از دود فضای آسمان شهر لندن را فرا گرفته است. گفته می شود فردی حامل کیف وارد ایستگاه مترو شده و دست به عملیات انتحاری زده است ولی هنوز این خبر تایید نشده است .

با اینحال به فاصله خبر انفجار درسطح شهر لندن با اینکه جوی از رعب و وحشت بر این شهرسایه افکند ولی پلیس ویژه انگلیس به همراه امداد رسانان و آمبولانس ها خود را به محلهای حادثه رساندند و کار نجات مجروحان و کشته ها را آغاز کردند.

یک مسئول پلیس ویژه انگلیس اعلام داشت : تاکنون هیچ گزارش و ابلاغیه ای از مجروحان در ایستگاههای مترو نرسیده است .

پلیس لندن وقوع چهار انفجار در مترو زیر زمینی لندن را تایید کرده و خسارات آن را ناچیز دانست و گفت : در این انفجارها شماری کشته و زخمی شده اند اما به آمار دقیق تلفات اشاره ای نکرد .

پلیس لندن که ازساکنان این شهرخواسته درهرجایی که هستند باقی بمانند زیرا ممکن است انفجارهای دیگری نیز رخ دهد همچنین اعلام کرد: هیچ سند ومدرکی دال براینکه حمله به ایستگاه اوفال شیمیایی بوده بدست نیامده است چون شایع شده به ایستگاه اوفال حمله ای شیمیایی صورت گرفته است.

این رشته های انفجارها در زمانی رخ می دهد که تونی بلرنخست وزیر انگلیس در نشستی با مسئولان پلیس و سازمان اطلاعات درخصوص انفجارهای دو هفته پیش لندن به بحث و گفتگو نشست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد