Amin NEWS

Take care of Freedom and Truth will take care of itself

Amin NEWS

Take care of Freedom and Truth will take care of itself

داخلی

بازداشت دوباره مدیرعامل دخانیات


 

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: مدیرعامل شرکت دخانیات به همراه یکی از مدیران ارشد این شرکت، بار دیگر بازداشت شده است.

بنا بر این گزارش، عبدالحمید رحمانی خلیلی که در اردیبهشت ماه گذشته، توسط حفاظت اطلاعات قوه قضائیه بازداشت شده بود، با دستور رئیس قوه قضائیه، در سالروز تولد پیامبر(ص) به مرخصی رفت و پس از آن دوباره به زندان بازگشته است.

گزارش پیشین «بازتاب»، حکایت از آزادی مجدد مدیرعامل دخانیات در خرداد ماه داشت که با انتشار خبر دستگیری دوباره مدیرعامل شرکت دخانیات به همراه یکی از مدیران ارشد این شرکت که از اقوام وی نیز می‌باشد، به نظر می‌رسد این پرونده وارد مرحله جدیدی شده است.

در این حال، وکیل مدیرعامل دخانیات در گفت‌وگو با «بازتاب» از تأیید بازداشت مجدد رحمانی خلیلی، خودداری کرد.
محمدرضا درزمانی خلیلی گفت: تنها جمله‌ای که می‌توانید از قول من منتشر کنید، این است که خبر بازداشت مدیرعامل دخانیات و معاون را تأیید نمی‌کنم.

وکیل شرکت دخانیات درباره روند رسیدگی قضائی به این پرونده گفت: در حال حاضر به دفاع از موکل خود می‌پردازم، اما در صورت صدور حکمی مبنی بر مجرمیت وی، حق دفاع از حقوق موکل خود را در مراجع عالی‌تر قضائی محفوظ می‌دانم.

زمانی افزود: در جریان پرونده دخانیات، برخی اشخاص و خبرگزاری‌ها با انتشار گزارش‌ها و اخباری که با سرعتی غیرطبیعی به دست آنان می‌رسد، هجمه شدیدی را علیه موکل اینجانب آغاز کردند و با انتشار اتهامات بی‌پایه چون کلاهبرداری، اختلاس و ارتشا، به تخریب شخصیت وی پرداختند که ما علیه این افراد و خبرگزاری‌ها در مراجع قانونی، از جمله دادسرای کارکنان دولت، شکایت و اعلام جرم کرده‌ایم.

بنا بر اطلاع خبرنگار «بازتاب»، مدیردیگر شرکت دخانیات که به همراه مدیرعامل این شرکت دستگیر شده است، برادرزاده رحمانی خلیلی بوده و عهده‌دار مدیریت بازرگانی و تدارکات شرکت دخانیات است.
وی پیش از این، در صنایع مس مشغول فعالیت بوده و طی سال‌های اخیر، کلیه امور مربوط به خریدهای شرکت دخانیات را مدیریت می‌کرده است.


برگرفته از سایت بازتاب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد